Jumppien kuvaukset

Lapset

Batman ja Gladiaattorit
Vauhdikasta ja monipuolista, motorisia perustaitoja kehittävää liikuntaa pojille: temppuilua telineillä, pelejä, leikkejä, välineitä.

Keijut
Motorisia perustaitoja kehittävää liikuntaa tytöille; musiikki- ja satuliikuntaa, temppuilua, välineitä ja leikkejä.

Voimistelu
Voimistelua, tanssia, leikkejä, pelejä, välineitä, ryhmässä toimimista sekä uskallusta kehittävää monipuolista liikuntaa.

Showdance
Monipuolista tanssin iloa. Disco, hip hop, samba, rock yms.

Mini show dance
Tanssin alkeita opettava tunti. Musiikkiliikuntaa ja luovaa tanssia.

Dance Mix-Show dance

Monipuolista tanssin iloa, ikäryhmälle suunniteltuna. Tehdääm koreografoita

Perheet

Perheliikunta
Koko perheen yhteinen tunti: aikuinen–lapsi ja sisarukset. Tule iloiseen joukkoon liikkumaan, toimimaan, laulamaan, juoksemaan ja nauramaan. Liikuntaa sekä lapsille että aikuisille.

perhesähly
Yhteinen pelihetki lapselle ja aikuiselle

Aikuiset

Jumpat, tanssit ja lihaskunto

Kuntojumppa, reisi-vatsa-pakara

 Helppoa perusjumppaa keskittyen mainituille lihasryhmille

Kiinteytys
Yksinkertaisia, tehokkaita lihaskuntokestävyyttä parantavia liikkeitä apuvälineillä.

Niska-selkäjumppa
Alkuverryttely venyttävine liikkeineen. Tunnilla pyritään lisäämään liikkuvuutta ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Kevyehkö lihashuoltotunti päivän päätteeksi.fysioterapeutin ohjaama tunti

Pilates
Pilates-menetelmä kehittää vartalon hallintaa ja parantaa ryhtiä. Lyhyen lämmittelyn jälkeen keskitytään pilateksesta tuttuihin harjoituksiin, erityisesti keskivartalon kehittämiseen, selkärangan hyvinvointiin ja kehon jäntevyyden kehittämiseen.

Functional Training
Lämmittelyn jälkeen pitkä ja tehokas, jokaista lihasryhmää erikseen harjoittava osuus erilaisia apuvälineitä mm keppi,kahvakuula hyödyntäen ilman vaikeita askelsarjoja. Sekä miehille että naisille.

Zumba-dancemix
Hauska fiilistely tunti latinomusiikin tahdissa. Helppoa tanssillista

Kahvakuula
Toiminnallista harjoittelua kahvakuulalla. tehokas aerobista- ja lihaskuntoa kehittävää. Sopii miehille ja naisille, ei askelsarjoa.

TABATA

HIIT tunti missä otetaan itsestä kaikki irti. Yksinkertaisia tehokkaita liikkeittä. kehittää maksimikestävyyttä ja sopii lisätreeniksi juoksijoille, joukkuepelien harrastajilla yms.

LAVIS 

Hulvaton uutuus lavatanssijumppa.Kotimaista tanssimusiikkia ja perinteisiä valssi,humppa,jenkka yms askeleita. Hauskaa hikoilua.

Kehonhuolto

Venyttelyä ja rentoutusta koko keholle.Sopii hyvin palauttavaksi harjoitteeksi esim juoksijoille,kuntosaliharrastajille tai staattista istumatyötä tekeville